Neoterra

A régi nevelde folytatása.

Elektromos bőr

A harcos a bőrébe kisebb mérvű elektromosságot vezet, ami közelharc során kisebb fájdalmat okozhat az ellenfelének.

Kritériumok: 2-es mágia. Tanulási idő: 1 szakasz.

Fejlett elektromos bőr

A harcos valamivel magasabb feszültséget vezet a bőrébe, amit egy méteres körzeten belül képes is lesz kiterjeszteni, amivel a közeledő ellenfelet eltántoríthatja a támadástól.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang. Tanulási idő: 2 szakasz.

Immunitás

Egy alaptechnika. A harcos teljesen immunis lesz a villám elemű támadásokra.

Kritériumok: 3-as mágia. Tanulási idő: 2 szakasz.

Elektromos víz

Az alábbi képesség csak vizes környezetben használható. A harcos a vízbe teszi a kezét, és áramot vezet bele, ami neki is, és az ellenfelének is komolyabb károkat okozhat.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang. Tanulási idő: 2 szakasz.

Villámsáv

A harcos a két keze közé egy elektromos sávot hoz létre, mely, ha eltalálja az ellenfelét, hatalmasakat sebez. A képesség hátrányai, hogy folyamatosan kell adagolni hozzá a mágiát, illetve, hogy a harcos nem mozdíthatja el a két kezét egymástól, különben a villámsáv megszűnik.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang. Tanulási idő: 2 szakasz.

Villámgömb

A harcos egy elektromos gömböt hoz létre maga előtt, amit az akaratával képes irányítani.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang. Tanulási idő: 2 szakasz.

Nagy villámgömb

Az előző technika erősebb változata, amely során a harcos egy nagyobb villámgömböt készít, ami nagyobb pusztításra képes. A képesség hátránya viszont, hogy aránylag sok mágiát emészt fel.

Kritériumok: 5-ös mágia, a Villámgömb ismerete, Harcos rang.

Tanulási idő: 3 szakasz.

Dupla villámgömb

A Villámgömb egy másik, továbbfejlesztett változata, mely során a harcos kettő villámgömböt hoz létre, amelyek elől így sokkal nehezebb kitérni.

Kritériumok: 5-ös mágia, a Villámgömb ismerete, Harcos rang.

Tanulási idő: 3 szakasz.

Elektromos pajzs

A harcos egy erős, elektromos mezőt hoz létre maga előtt, ami megfékezi a legtöbb ellenfelet.

Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang. Tanulási idő: 3 szakasz.

Villámkar

A harcos belevezeti a villámmágiája egy részét a karjába, mire a karja megtöltődik elektromossággal. Ha ebben az állapotban meg tudja érinteni az ellenfelé, hatalmasat sebezhet benne.

Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang. Tanulási idő: 3 szakasz.

Elektromos fegyver

A harcos belevezet egy kevés villámmágiát valamelyik fegyverébe, amely így felerősödik. A képesség hátránya, hogy a mágiát folyamatosan kell hozzá adagolni, bár a mágiaigénye nem túl magas.

Kritériumok: 5-ös mágia, Harcos rang. Tanulási idő: 3 szakasz.

Villámléptek

A harcos magába vezeti villámmágiája egy részét, mire mozgása egy kissé felgyorsul.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang. Tanulási idő: 2 szakasz.

Fejlett villámléptek

A harcos nagyobb mennyiségű villámmágiát vezet magába, mire a sebessége komolyabb mértékben nő.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang. Tanulási idő: 4 szakasz.

Villámdobás

Az alábbi képesség abban az esetben a legeffektívebb, ha az ellenfél a használó felé rohan. A harcos ekkor meglendíti az ellenfele felé a karját, mire egy kisebb, gyengébb villám lövell ki az ellenfélre. Mivel nem túl nagy a képesség mágiaigénye, ezért a képesség többször egymás után is elvégezhető.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang. Tanulási idő: 4 szakasz.

Csapda

A harcos az ellenfele körül szakadékot hoz létre, melynek mérete a beleadott mágia mennyiségétől függ, amit megtölt elektromossággal, így ha az ellenfele nem képes elég nagyot ugrani, csapdába került.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang. Tanulási idő: 4 szakasz.

Villámlény

A harcos fellövi mágiája egy részét a levegőbe, majd vár. Pár pillanat múlva egy villám csap le az égből, és ahol lecsapott, megjelenik egy, nagyjából kétméteres villámlény, aki segíti őt a harcban.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang. Tanulási idő: 4 szakasz.

Villámlények

Az előző technika erősebb változata, mely során a harcos nem egy, hanem több sávban küldi fel a mágiáját, így nem egy, hanem több villámlényt kap, ami viszont minél többen vannak, annál gyengébbek.

Kritériumok: 7-es mágia, a Villámlény ismerete ,Elit rang.

Tanulási idő: 4 szakasz.

Villám teleport

A harcos ezzel a képességgel felemészti mágiájának nagy részét. A képesség lényege az, hogy a harcos, ha szorult helyzetben van, képes eltűnni, majd egy másodperc múlva egy villámcsapás kíséretében megjelenni a kiindulási helyétől párszáz méterre (persze képes közelebrre is teleportálni; a legerősebb mágusok pár kilométert is képesek ily módon utazni).

Kritériumok: 7-es mágia, Elit rang. Tanulási idő: 5 szakasz.

Villámmező

A harcos az ellenfele környékén kisebb villámlásokat okoz, melyek elég komoly sérüléseket okozhtnak.

Kritériumok: 8-as mágia, Elit rang. Tanulási idő: 6 szakasz.

Villámcsapás

A harcos az összes mágiáját fellövi az égbe, mire pár másodperc múlva egy hatalmas villám csap bele az ellenfélbe, ami elől természetesen ki lehet térni, de rendkívül nehéz.

Kritériumok: 10-es mágia, Elit rang. Tanulási idő: 8 szakasz.



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 9
Tegnapi: 22
Heti: 45
Havi: 428
Össz.: 137 490

Látogatottság növelés
Oldal: Villám képességek
Neoterra - © 2008 - 2024 - neoterra.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »