Neoterra

A régi nevelde folytatása.

Kopoltyúk

A legalapvetőbb víz képesség. Használója kopoltyúk segítségével képes lélegezni a víz alatt.

Kritériumok: 2-es mágia. Tanulási idő: 1 szakasz.

Buborékfelhő

A használója buborékfelhőt von maga köré, így rejtőzve el az ellenfele elől.

Kritériumok: 2-es mágia. Tanulási idő: 1 szakasz.

Eső

A használója esőfelhőket hív az égre majd elindít egy kisebb záport, ami kismértékben gyengíti a tűz elemű képességeket, de felerősíti a villám eleműeket.

Kritériumok: 2-es mágia és 2-es intelligencia. Tanulási idő: 1 szakasz.

Örvény

Az alábbi képesség csak vizes környezetben használható. A harcos egy örvényt hoz létre a vízben az ellenfele körül, aminek a segítségével feldöntheti őt.

Kritériumok: 3-as mágia. Tanulási idő: 2 szakasz.

Vízbéklyók

A használója vízköteleket lő ki az ellenfelére, mozgásképtelenné téve őt. A képesség hátránya, hogy viszonylag könnyű kitörni belőle.

Kritériumok: 3-as mágia. Tanulási idő: 2 szakasz.

Vízarzenál

A használója egy vízrudat idéz a kezébe, amely lényegében bármilyen (nem legendás vagy speciális) közelharci fegyverré át tud alakulni. A képesség hátránya, hogy a víz összetartása sok mágáit emészt fel, illetve ez a fajta fegyver jóval gyengébb, mint az eredeti.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang. Tanulási idő: 2 szakasz.

Vízfal

A használója maga köré emel egy vízfalat, ami kismértékű védelmet nyújt harc közben.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang. Tanulási idő: 2 szakasz.

Vízsugár

A használója kinyújtja a karját az ellenfele irányába, és egy elképesztő sűrűségű vízsugarat lő ki rá.

Kritériumok: 4-es mágia, Közlegény rang. Tanulási idő: 2 szakasz.

Kettős vízsugár

Az előző képesség továbbfejlesztett változata. A képesség használója mindkét karját kinyújtja az ellenfele felé, és kettő vízsugárral támadja őt.

Kritériumok: 5-ös mágia, a Vízsugár ismerete, Közlegény rang. Tanulási idő: 3 szakasz.

Gejzír

A használója egy gejzírt idéz elő az ellenfele alól, így támadva őt.

Kritériumok: 5-ös mágia, Közlegény rang. Tanulási idő: 3 szakasz.

Irányított gejzír

Az előző képesség továbbfejlesztett változata, amely gejzír, miután előtört, követi a célpontot egészen addig, amíg el nem éri.

Kritériumok: 6-os mágia, a Gejzír ismerete, Harcos rang.

Tanulási idő: 4 szakasz.

Vízbörtön

A használója az ellenfelet egy minden oldalról zárt börtönbe zárja, amelyből rendkívül nehéz kiszabadulni.

Kritériumok: 6-os mágia, Harcos rang. Tanulási idő: 4 szakasz.

Fejlett vízbörtön

A vízbörtön egy továbbfejlesztett változata, mely során amellett, hogy bezárja az ellenfelét, fokozatosan megtölti vízzel a vízbörtönt, így ha az ellenfél nem elég fürge, könnyedén megfulladhat.

Kritériumok: 7-es mágia, a Vízbörtön ismerete, Elit rang. Tanulási idő: 5 szakasz.

Zárt falak

A használója leereszt egy vízfalat maga és az ellenfele köré, így mindennemű külső beavatkozás nélkül, egy az egy ellen küzdhetnek meg.

Kritériumok: 8-as mágia, a Vízbörtön ismerete, Elit rang.

Tanulási idő: 6 szakasz.

Stratégia 1. szint

Az ősi tudás, és tapasztalatok segítségével a képesség használója képes lesz megtervezni a harcát, így elkerülve a gyakran öngyilkos improvizációt, és ösztönküzdelmet.

Kritériumok: 3-as intelligencia. Tanulási idő: 2 szakasz.

Stratégia 2. szint

A fejlettebb stratéga képes lesz akár egy közelharc kellős közepén is kelepcét állítani az ellenfelének, illetve nagyon ritkán lehet zavarba hozni, vagy meglepni egy harc során.

Kritériumok: 5-ös intelligencia, Stratégia 1. szint ismerete, Harcos rang. Tanulási idő: 4 szakasz.

Stratégia 3. szint

A stratégia magasiskolája, mely során az alkalmazója az ok-okozat logikával már a küzdelem elején sejti, hogy ellenfele mikor mit fog csinálni, még akkor is, ha ezeket az információkat nem képes kiolvasni az elméjéből.

Kritériumok: 7-es intelligencia, Stratégia 2. szint ismerete, Elit rang.

Tanulási idő: 6 szakasz.

Gondolatolvasás

A víz népének egyik ősi képességét, a magasfokú intelligenciát segítségül hívva a használója megismerheti ellenfele gondolatait, szándékait.

Kritériumok: 4-es intelligencia, Közlegény rang. Tanulási idő: 2 szakasz.

Gondolatködösítés

A használója képes megzavarni az ellenfelem gondolatait, ezáltal többek között elérheti azt is, hogy habozzon döntő pillanatokban.

Kritériumok: 5-ös intelligencia, a Gondolatolvasás ismerete, Közlegény rang. Tanulási idő: 3 szakasz.

Elmekín

A használója be képes hatolni az ellenfele elméjébe, és ott elképesztő kínnak alávetni. A magasabb intelligenciájú ellenfelek képesek védekezni ellene.

Kritériumok: 7-es intelligencia, a Gondolatködösítés ismerete, Harcos rang. Tanulási idő: 5 szakasz.

Irányítás

A használója képes lesz úgy irányítani az ellenfelét, akár egy bábot. Szemkontaktus kell hozzá. A magasabb intelligenciájú ellenfelek itt is védekezhetnek az irányítás ellen.

Kritériumok: 9-es intelligencia, az Elmekín ismerete, Elit rang.

Tanulási idő: 7 szakasz.



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 25
Heti: 121
Havi: 598
Össz.: 137 660

Látogatottság növelés
Oldal: Víz képességek
Neoterra - © 2008 - 2024 - neoterra.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »